אייל וחובב תודה רבה על ההסברים המפורטים, עכשיו אני מבין את משמעות הקו הזה
- ☼
- ●
- אשמח לעזרה עם קריאתו של סימן מסוים במפת 500 מ''ב של GFS תום
- 418
- מיקום: קרית חיים
- 418
סימנתי אותו בעיגול כחול, תמיד הסתקרנתי לדעת מה הוא אומר
ההודעה נערכה
- ☼
- ●
- בתור בלתי מומחה בתחום, מתוך הסתכלות על המפות: חנוך א
- 249
- 249
כפי שאני רואה הקו השחור של 552 מ"ב נחשב לקו הגבול בין שקע רום (ירוק/ כחול/ סגול) ובין רמה ברום (צהוב/ אדום). הקו שסימנת הוא 578 מ"ב. ייתכן שהאזור בין 552 ו-578 מ"ב נחשב נטרלי (לא שקע ולא רמה ברום). רק מישהו שעמוק בתחום יוכל לאשר/ לבטל את האבחנה החובבנית הזו.
- ☼
- ●
- וואלה. דבריך נשמעים הגיוניים, גם אם אינם מדוייקים לגמרי אבל תום
- 136
- מיקום: קרית חיים
- 136
זה נשמע הגיוני. תודה רבה על ההסבר! :-)
- ☼
- ●
- זה לא 578 מ"ב זה 5780 מטר. הקו הזה אומר שהגובה של שכבת 500 מ"ב חובב 3
- 141
- מיקום: עטרת(על קו ראשון לציון)
- גובה: 780 מטר
- 141
הוא 5780 מ' בסביבה של הקו.ואכן קו 552 הוא קו גבול,גם לגובה שכבת 500 מ"ב, אך גם גובל את בועת האוויר הקר(הצבע הירוק).
ההודעה נערכה
- ☼
- o
- אייל וחובב תודה רבה על ההסברים המפורטים, עכשיו אני מבין את משמעות הקו הזה תום
- 74
- ☼
- ●
- ההסבר של חנוך דיי ממצה, אוסיף שאלו סימונים קבועים 552 לאיזור שקע הרום ו578 לאיזור רכס הרום אייל הצפון
- 123
- מיקום: חורשת טל
- 123
הסימונים למעשה תוחמים קו גובה השכבה.
גובה שכבת 500 מיליבר של 578 (5780 מ') לרוב נחשב כרמה ברום - לחץ אוויר גבוה ביחס לסביבתו.
בשקע רום בדרך כלל קו 552 (5520 מ') לרוב נחשב כשקע רום - לחץ אוויר נמוך ביחס לסביבתו.
כאן אפשר להסיק שככל שגובה נמוך יותר כך היא קרה יותר ולהיפך, באמצע - ניטרלי יותר.
גובה שכבת 500 מיליבר של 578 (5780 מ') לרוב נחשב כרמה ברום - לחץ אוויר גבוה ביחס לסביבתו.
בשקע רום בדרך כלל קו 552 (5520 מ') לרוב נחשב כשקע רום - לחץ אוויר נמוך ביחס לסביבתו.
כאן אפשר להסיק שככל שגובה נמוך יותר כך היא קרה יותר ולהיפך, באמצע - ניטרלי יותר.
- ☼
- o
- מה שאומר שלוגיקה יכולה לעזור אבל לא לדייק חנוך א
- 94
- 94
- ☼
- ●
- לנו הימאים, זה מה שאומר קונטור 5640 קפטן אבי לוגסי גל
- 144
הוספת דיווח
מקרא סימנים
- הוספת תגובה
- ☼ הודעה חדשה
- ● הודעה עם תוכן
- o הודעה ללא תוכן
- משקיען
- מדווח מאתר סקי
- מדווח מלב ים