בקלי קלות
- ☼
- ●
- היה אחלה מופע ברקים אתמול, אז "חייבים" שרשור ברקים :) עדי
- 845
- מיקום: נתניה
- 845
אני יודע שהשכנים שלי התבאסו *קצת* שהתאים עברו מצפון ומדרום לעיר, אבל זה איפשר לי להוציא כמה תמונות בלי להירטב, עד שגם כאן נפתחו ארובות השמים.
אז תחילה עם דמדומי שקיעה
אז תחילה עם דמדומי שקיעה
- ☼
- o
- ואז זה נמשך עדי
- 580
- ☼
- ●
- וואו אליאור
- 83
- 83
וואו מדהים איזו תפיסה, חולה על ברקים
- ☼
- o
- ואז זה כהר היה קרוב עדי
- 569
- ☼
- o
- מדהים !! דרור
- 104
- מיקום: רחובות
- 104
- ☼
- o
- פנטסטי! אלרומי
- 83
- 83
- ☼
- o
- וואו מטורף!! יוסף
- 87
- 87
- ☼
- o
- מיוחד! כל תמונה עוצמה! ישראלה
- 100
- 100
- ☼
- ●
- לא מספיק ללכת לים לצלם עם הילדה אופיר נתניה
- 146
- מיקום: נתניה
- 146
עסוק
- ☼
- o
- ברק מדהים שתפסתי אתמול נתנאל
- 629
- ☼
- o
- שאפו על כל הצילומים ! אלון
- 90
- ☼
- o
- יפים כל הצילומים איריס קריות
- 48
- מיקום: קריות
- 48
- ☼
- ●
- ואווו ממש מדהים! אדם
- 72
- 72
הרבה זמן לא ראיתי כזה ברק
- ☼
- ●
- הצילום הברק מחריש.. ראיתי Djishai
- 59
- 59
לצערי נבצר ממני לבצע צילום.. אז תודה לאיש מחריש
- ☼
- o
- וואו אלו תמונות!!!!!!!!! נעם
- 125
- מיקום: נתניה מזרח
- 125
- ☼
- ●
- מדהים! בן
- 155
- 155
איך תופסים תמונה כזו?
- ☼
- ●
- בקלי קלות ז'ק
- 136
- ☼
- o
- שאפו על הסבלנות והמקצועיות!!! המוביל הבטוח
- 88
- מיקום: נתיבות
- 88
- ☼
- o
- ההשקעה השתלמה בגדול!!! המוביל הבטוח
- 141
- מיקום: נתיבות
- 141
- ☼
- ●
- ברקים מיוחדים חקלאי
- 160
- מיקום: בקוע
- 160
אני ראיתי בשער הגיא ברקים מיוחדים מאד שעברו אופקית ממערב למזרח ולא אנכית מצפון לדרום, ממש הרבה כאלה וענקים ! אבל הייתי בנסיעה לא יכולתי לצלם
הוספת דיווח
מקרא סימנים
הוספת תגובה- ☼ הודעה חדשה
- ● הודעה עם תוכן
- o הודעה ללא תוכן
משקיען
מדווח מאתר סקי
מדווח מלב ים













