גם ארה"ב נכנסת לגל חום מסוכן:
- ☼
- ●
- גל חום שני כבר בדרך לאירופה Weather2day
- 309
- 309
גל חום שני כבר בדרך לאירופה. לפי המודלים, החל מ-6 ביולי צפויה להתפתח כיפת חום נוספת, עם סיכוי של כ-70%.
הפעם היא עלולה להיות רחבה יותר — בריטניה, ספרד, אירלנד, צרפת וגרמניה — וגם חמה יותר, עם טמפרטורות שעלולות להתקרב ל-45°.
אבל הסיפור האמיתי הוא לא רק מה שקורה בחוץ.
באירופה, הרבה דירות ובניינים פשוט לא בנויים להתמודד עם חום כזה: בנייה צפופה, בידוד ואוורור שלא תמיד מותאמים לקיצים קיצוניים, ולעיתים בלי מיזוג כמו שאנחנו מכירים. כשהקירות, הגגות והדירות סופגים חום במשך ימים הבית עצמו הופך למלכודת חום.
גם כשהטמפרטורה בחוץ יורדת, לוקח לדירות ימים להתקרר.
וזה בדיוק מה שהופך גל חום שני למסוכן כל כך: לא מתחילים מאפס. הבתים כבר חמים, הגוף כבר מותש, בתי החולים כבר עמוסים ורשת החשמל עלולה לקבל עוד מכה.
הפעם היא עלולה להיות רחבה יותר — בריטניה, ספרד, אירלנד, צרפת וגרמניה — וגם חמה יותר, עם טמפרטורות שעלולות להתקרב ל-45°.
אבל הסיפור האמיתי הוא לא רק מה שקורה בחוץ.
באירופה, הרבה דירות ובניינים פשוט לא בנויים להתמודד עם חום כזה: בנייה צפופה, בידוד ואוורור שלא תמיד מותאמים לקיצים קיצוניים, ולעיתים בלי מיזוג כמו שאנחנו מכירים. כשהקירות, הגגות והדירות סופגים חום במשך ימים הבית עצמו הופך למלכודת חום.
גם כשהטמפרטורה בחוץ יורדת, לוקח לדירות ימים להתקרר.
וזה בדיוק מה שהופך גל חום שני למסוכן כל כך: לא מתחילים מאפס. הבתים כבר חמים, הגוף כבר מותש, בתי החולים כבר עמוסים ורשת החשמל עלולה לקבל עוד מכה.
ההודעה נערכה
- ☼
- o
- מזעזע, נקווה שיצלחו את גל החום הזה בשלום. אבי (חריש)
- 99
- מיקום: חריש
- 99
- ☼
- ●
- אצלנו עד עכשיו תענוג אין עמוסי חום יחסית לילות זיו
- 120
- מיקום: ביאליק
- 120
ממש נוחים ,ניתן לשבת בחוץ בכיף ,כנראה בגלל שכל החום באירופה ????
- ☼
- ●
- גם ארה"ב נכנסת לגל חום מסוכן: Weather2day
- 170
- ☼
- o
- אל ניניו מכה בכל העוצמה כבר עכשיו אופיר פרנקו
- 78
- מיקום: כרמיאל
- 78
- ☼
- o
- איפה הגל הנוכחי חנוך א
- 166
- 166
- ☼
- o
- ורשה חנוך א
- 149
- 149
- ☼
- o
- פולין היום חנוך א
- 152
- 152
- ☼
- ●
- אל ניניו נותן עבודה? או שזה לא קשור? יובל
- 133
- מיקום: הרצליה צפון
- 133
זוכר שכשהתחילו לדבר עליו אמרו שלא ידוע איך זה ישפיע על החורף שלנו אבל זה בוודאות יגרום לקיץ לוהט.
אפילו השמ"ט השקול דיבר על קיץ חם משמעותית מהממוצע
אז הקיץ פה לא לוהט (בינתיים) אבל אירופה בוערת.
אפילו השמ"ט השקול דיבר על קיץ חם משמעותית מהממוצע
אז הקיץ פה לא לוהט (בינתיים) אבל אירופה בוערת.
ההודעה נערכה
- ☼
- ●
- זה כנראה בלתי נמנע אצלנו אופיר פרנקו
- 128
- מיקום: כרמיאל
- 128
מתישהו הקיץ נתחיל לסבול באמת.
מקווה שלא אבל לא יכול להיות שהבועה הקרירה שאנחנו נמצאים בה תשרוד כל הקיץ.
מקווה שלא אבל לא יכול להיות שהבועה הקרירה שאנחנו נמצאים בה תשרוד כל הקיץ.
- ☼
- ●
- ברור. אבל כל שבוע שעובר אלון
- 92
- 92
ללא גל חום משמעותי, אני מברך עליו
.
זוכר היטב את 2020 שיולי היה סביר וגם רוב אוגוסט
אבל מסביבות ה 29 לאוגוסט ועמוק עמוק לתוך ספטמבר, הקיץ החל להראות את הצד הפחות יפה שבו.
גם ספטמבר הוכיח שהוא מסוגל לספק את הסחורה לא פחות מאוגוסט.
.
זוכר היטב את 2020 שיולי היה סביר וגם רוב אוגוסט
אבל מסביבות ה 29 לאוגוסט ועמוק עמוק לתוך ספטמבר, הקיץ החל להראות את הצד הפחות יפה שבו.
גם ספטמבר הוכיח שהוא מסוגל לספק את הסחורה לא פחות מאוגוסט.
- ☼
- ●
- אני לא חושב שגל החום קשור לאל ניניו שי
- 128
- מיקום: רמת גן
- 128
מזרח האוקיינוס השקט רק התחיל להתחמם, וגם זה רק במידה מתונה יחסית. כמו כן, לוקח זמן עד שהתחממות האוקיינוס השקט משפיעה על זרמי הרוחות ומערכות מזג האוויר, במיוחד אלה שבאוקיינוס האטלנטי.
התחממות האוקיינוס השקט צפויה לגבור בהדרגה, ורק לקראת דצמבר היא צפויה להיות בשיאה, כך שאל ניניו צפוי להיות מורגש בעיקר החל מהסתיו הקרוב. לעומת זאת, קיץ 27 צפוי להיות מושפע במלואו מאל ניניו.
נראה שניתן "להאשים" רק את ההתחממות הגלובלית בגלי החום הנוכחיים.
התחממות האוקיינוס השקט צפויה לגבור בהדרגה, ורק לקראת דצמבר היא צפויה להיות בשיאה, כך שאל ניניו צפוי להיות מורגש בעיקר החל מהסתיו הקרוב. לעומת זאת, קיץ 27 צפוי להיות מושפע במלואו מאל ניניו.
נראה שניתן "להאשים" רק את ההתחממות הגלובלית בגלי החום הנוכחיים.
- ☼
- ●
- ובמקביל אצלנו שוב יהיה מזג אוויר נוח יחסית. מתנאל
- 90
- מיקום: ירושלים
- 90
הקיץ הזה לא מוכן לחמם אותנו.
ההודעה נערכה
- ☼
- ●
- יום לוהט נוסף בברלין אבי (חריש)
- 73
- ☼
- o
- במקום אחר קראתי שהגיעו ל 41 אלון
- 35
- 35
- ☼
- ●
- לא בברלין אבי (חריש)
- 40
- מיקום: חריש
- 40
ממה שראיתי, בתחנות הרשמיות ברחבי העיר נמדדו בשיא בין 37° ל-40° היום.
- ☼
- o
- גרמניה ופולין היום חנוך א
- 50
- 50
הוספת דיווח
מקרא סימנים
הוספת תגובה- ☼ הודעה חדשה
- ● הודעה עם תוכן
- o הודעה ללא תוכן
משקיען
מדווח מאתר סקי
מדווח מלב ים

