premiumאתר נקי מפרסומות ומשודרג, עכשיו בפרימיום
פרימיום 👑

עכשיו הבנתי על מה דיברתם



  • o
  • בדרך לחרמון :) אוהב חורף מחיפה
  • 1,042
  • מיקום: חיפה
  • גובה: 235 מטר
  • 1,042
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • גם אני באיזור ירדן החיפאי
  • 207
  • מיקום: חיפה
  • גובה: 297 מטר
  • 207
אמנם לא לחרמון אבל אני בטיול כנראה אעלה למפלס סער פשוט מדהים שם אני בטוח!
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • תמונות ממש יפות! את עושה חכם שאת עולה לחרמון היום ולא בשבת תום
  • 126
  • מיקום: קרית חיים
  • 126
נשמח מאד לתמונות מהחרמון עצמו :-)
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • תודה תום :) ממש אוהב חורף מחיפה
  • 93
  • מיקום: בדרך לחרמון
  • 93
מומלץ לנסוע לשם היום כי כבר מחר כל עם ישראל יבוא, בשבת בכלל עמוס! הכבישים כעת ריקים לגמרי, יהיה תענוג!
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • עוד תמונות אוהב חורף מחיפה
  • 346
  • מיקום: בדרך לחרמון
  • טמפרטורה: 16.0°
  • 346
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • פשוט משגע! צריך לנצל כל יום שהחרמון לבן ככה כדי לצלם אותו תום
  • 98
  • מיקום: קרית חיים
  • 98
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • הירוק הפעם של האזור ירוק עמוק וחזק, נחמד. DuneofGold
  • 85
  • מיקום: רחובות
  • 85
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • יש שם פרפרים ? ברחובות פרפרים טסים בהמוניהם מעל הכביש DuneofGold
  • 403
  • מיקום: רחובות
  • 403
גם בלוד ורמלה היו המוני פרפרים ליד השדות.
אני מניח שזה קשור לשטחים פתוחים שם הם גדלים (?) אז יכול להיות שתראה.
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • סביר להניח נמפית החורשף. פרפרולוג
  • 138
  • 138
נודדות בהמוניהן בימים אלו.
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • כרגע עשרות פרפרים חולפים כאן זה מדהים, וכן נימפית החורשף אייל הצפון
  • 343
  • מיקום: חורשת טל
  • 343
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • פרפרים ברמלה אתי כהו
  • 103
  • 103
גם אני ראיתי מעל כביש עוקף רמלה צפון - אלפי פרפרים עפים. הם חגים עכשו גם מעל הבתים במערב רמלה.
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • עכשיו הבנתי על מה דיברתם אוהב חורף מחיפה
  • 82
  • מיקום: בדרך לחיפה
  • 82
אני נמצא כעת בצפון הגולן, ועפים מצד לצד השני של הכביש אלפי פרפרים.
האם למשהו יש הסבר לזה? זה כל כך מוזר, בחיים לא ראיתי דבר כזה, ממש הזוי!
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • בימים האחרונים יש נדידת פרפרים של נמפית החורשף סשה
  • 97
  • מיקום: קרית ים
  • 97
עד עכשיו עברו 700 מיליון עד מיליארד פרפרים
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • עוד תמונות אוהב חורף מחיפה
  • 312
  • מיקום: חרמון
  • גובה: 1,600 מטר
  • 312
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • מדהים ממש! תום
  • 74
  • מיקום: קרית חיים
  • 74
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • הגעתי לחרמון אוהב חורף מחיפה
  • 347
  • מיקום: חרמון
  • טמפרטורה: 12.0°
  • גובה: 1,600 מטר
  • 347
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • פשוט מהמם! אני משוגע על תמונות של החרמון תום
  • 84
  • מיקום: קרית חיים
  • 84
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • מקסים! וזה אירוס הגלבוע מהיום: שי
  • 322
  • מיקום: רמת גן
  • 322
מנפלאות הבורא יתברך .
פורים שמח ומבדח לכל בית ישראל :)
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • מרשים! אוהב חורף מחיפה
  • 72
  • מיקום: חרמון
  • גובה: 1,600 מטר
  • 72
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • שפת אגם יבשה, שפת אגם מושלגת אוהב חורף מחיפה
  • 751
  • מיקום: חרמון
  • גובה: 1,600 מטר
  • 751
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • שי ואוהב חורף תמונות מקסימות! אנסה למצוא יום לנסיעה לצפון תום
  • 94
  • מיקום: קרית חיים
  • 94
אני ממש מרגיש צורך עז לנסוע לראות נופים, רק לא מוצא זמן מסיבות כאלה ואחרות
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • איך באמת זה קורה שחצי מושלג וחצי יבש? אסף
  • 73
  • 73
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • החרמון העליון אוהב חורף מחיפה
  • 355
  • מיקום: חרמון
  • גובה: 2,040 מטר
  • 355
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • אין יפה ממנו! תודה רבה רבה על צילום ושיתוף התמונות תום
  • 79
  • מיקום: קרית חיים
  • 79
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • בשמחה רבה :) אוהב חורף מחיפה
  • 67
  • מיקום: חרמון
  • גובה: 2,040 מטר
  • 67
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • תראו תענן הזה! אוהב חורף מחיפה
  • 234
  • מיקום: חרמון
  • גובה: 2,040 מטר
  • 234
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • מגניב! מעניין ממש איזה סוג ענן זה, נראה כמו עננות גבוהה או בינונית תום
  • 102
  • מיקום: קרית חיים
  • 102
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • איזה פוקס עמית
  • 155
  • מיקום: הוד השרון
  • 155
הייתי שם באזור היום ראיתי את הענן הזה אבל הייתי יותר רחוק.
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • יש עדיין תנאי גלישה?? כמה סמ נשארו? ערן
  • 76
  • מיקום: רעננה
  • 76
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • במקומות מסויימים ישנם תנאי גלישה, אוהב חורף מחיפה
  • 231
  • מיקום: חרמון
  • גובה: 2,040 מטר
  • 231
וישנם אזורים בהם כבר לא ניתן לגלוש. בתחתון נשארו לפחות חצי מ' שלג באזורים המסויימים. בעליון מטר וקצת שלג. מספיק שלג כדי לגלוש :)
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • כמויות השלג שציינת מדהימות יחסית לתחילת האביב. כל תמונה שווה זהב! תום
  • 88
  • מיקום: קרית חיים
  • 88
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • באמת יש קצת פחות מחצי מטר בתחתון ומעל למטר בעליון? שלג
  • 76
  • מיקום: אורנית
  • 76
באתר החרמון כתוב פחות מחצי מטר בעליון, בלי להתייחס לשלגים שנמסים היום
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • מדהים !!! זה שיש ב- 21.3 שלג זה כבר פלא ! שי
  • 76
  • מיקום: רמת גן
  • 76
(בכמויות כאלה)
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • אפילו בחדשות 17 ציינו את כניסת מיליוני הפרפרים לתקופה של כשבועיים Dji
  • 74
  • מיקום: Markoor
  • 74
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • לאחר נסיעה היום בצפון: שי
  • 93
  • מיקום: רמת גן
  • 93
אכן יש עשרות אלפי פרפרים בדרכים !
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • יתכן שיש מערכת קרה בשבוע הבא אליקס
  • 76
  • מיקום: נצרת
  • 76
בטח שהחרמון ייקבל עוד מנת שלג לפחות
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • מה שצפוי בשבוע הבא בהחלט מאד שווה מעקב. מדהים שגם אחרי חורף מושלם כזה תום
  • 100
  • מיקום: קרית חיים
  • 100
ממשיכים לראות גשמים משמעותיים אפילו בטווח רחוק. מה שצריך עכשיו זה רק לקוות שמה שרואים יחזיק מעמד
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • נראה לי שזה יימשך וגם האביב יהיה כאן פעיל במיוחד :) שי
  • 77
  • מיקום: רמת גן
  • 77
או בקיצור- השיעמום בפורום יגיעו רק ביוני :)
(סתם הימור)
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • הלוואי ועד יוני היה לנו אקשן, או אפילו קצת ממנו תום
  • 56
  • מיקום: קרית חיים
  • 56
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • בחודש יוני 1992 ירד גשם זלעפות !!! שי
  • 172
  • מיקום: רמת גן
  • 172
זה אמנם היה רק יום אחד ורק לכמה שעות. אני זוכר שהחזאים כינו את האירוע "אפיזודה חולפת". ועד היום אני אוהב להשתמש בביטוי הזה , זכר לאותו מאורע מפתיע. :)
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • זה היה ההדרן לחורף האגדי שהסתיים כחודשיים לפני. שי
  • 67
  • מיקום: רמת גן
  • 67
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • פשיי. כל דבר שאשמע על אותה שנה לא יפתיע אותי חחח תום
  • 92
  • מיקום: קרית חיים
  • 92
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • מרץ גם היה גשום ב-92? דין צפת כדין ירושלים!!!
  • 56
  • מיקום: ירושלים
  • גובה: 810 מטר
  • 56
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • אביב 1992 דווקא היה יבש מהממוצע דניאל2003
  • 97
  • מיקום: רחובות (דרום-מזרחית לראשל"צ)
  • 97
הכוונה לחודשים מרץ-מאי.

הגשם חזר ביוני עם אירוע גשם חריג ביותר לחודש, שלושה ימים רצופים באמצע החודש במהלכם ירדו עשרות מ"מ גשם בתפרוסת נרחבת (20-50 מ"מ ברוב אזורי צפון הארץ ומרכזה).
שיא הגשם נרשם במירון עם 51 מ"מ גשם, שיא גשם חודשי ליוני שנשבר שנה שעברה עם כמות של 66 מ"מ בדורות.
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • ביוני האחרון ירד בכרמיאל גשם זלעפות וסופת רעמים וברקים אופיר פרנקו
  • 38
  • מיקום: כרמיאל
  • 38
כמו סופה טרופית
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • מקווה שאתה צודק ;) אוהב חורף מחיפה
  • 66
  • מיקום: חיפה
  • גובה: 235 מטר
  • 66
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • נתון מעניין מהפיסבוק של רובי אמרשלג אבי מנתיבות
  • 275
  • גובה: 220 מטר
  • 275
אנשי חברת מקורות פירקו אתמול את הסכר בשפך הכנרת, סמוך לקיבוץ דגניה, שהוקם בעקבות הירידה הדרסטית שהיתה אז במפלס המים. אחרי העלייה המשמעותית במפלס הכנרת החורף, אין עוד צורך להזרים באופן מלאכותי את המים אל הירדן הדרומי
‎@rubih67 (צילום: דוברות מועצה אזורית עמק הירדן) https://t.co/uhAaU1Sa8i‎

TWITTER.COM
כאן חדשות on Twitter
“אנשי חברת מקורות פירקו אתמול את הסכר בשפך הכנרת, סמוך לקיבוץ דגניה, שהוקם בעקבות הירידה הדרסטית שהיתה אז במפלס המים. אחרי העלייה המשמעותית במפלס הכנרת…
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה


מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • אות משקיען משקיען
  • אות מדווח מאתר סקי מדווח מאתר סקי
  • אות מדווח מלב ים מדווח מלב ים