איזה פוקס
- ☼
- o
- בדרך לחרמון :) אוהב חורף מחיפה
- 1,042
- מיקום: חיפה
- גובה: 235 מטר
- 1,042
- ☼
- ●
- גם אני באיזור ירדן החיפאי
- 207
- מיקום: חיפה
- גובה: 297 מטר
- 207
אמנם לא לחרמון אבל אני בטיול כנראה אעלה למפלס סער פשוט מדהים שם אני בטוח!
- ☼
- ●
- תמונות ממש יפות! את עושה חכם שאת עולה לחרמון היום ולא בשבת תום
- 126
- ☼
- ●
- תודה תום :) ממש אוהב חורף מחיפה
- 93
- מיקום: בדרך לחרמון
- 93
מומלץ לנסוע לשם היום כי כבר מחר כל עם ישראל יבוא, בשבת בכלל עמוס! הכבישים כעת ריקים לגמרי, יהיה תענוג!
- ☼
- o
- עוד תמונות אוהב חורף מחיפה
- 346
- מיקום: בדרך לחרמון
- טמפרטורה: 16.0°
- 346
- ☼
- o
- פשוט משגע! צריך לנצל כל יום שהחרמון לבן ככה כדי לצלם אותו תום
- 98
- מיקום: קרית חיים
- 98
- ☼
- o
- הירוק הפעם של האזור ירוק עמוק וחזק, נחמד. DuneofGold
- 85
- מיקום: רחובות
- 85
- ☼
- ●
- יש שם פרפרים ? ברחובות פרפרים טסים בהמוניהם מעל הכביש DuneofGold
- 403
- מיקום: רחובות
- 403
גם בלוד ורמלה היו המוני פרפרים ליד השדות.
אני מניח שזה קשור לשטחים פתוחים שם הם גדלים (?) אז יכול להיות שתראה.
אני מניח שזה קשור לשטחים פתוחים שם הם גדלים (?) אז יכול להיות שתראה.
- ☼
- ●
- סביר להניח נמפית החורשף. פרפרולוג
- 138
- ☼
- o
- כרגע עשרות פרפרים חולפים כאן זה מדהים, וכן נימפית החורשף אייל הצפון
- 343
- מיקום: חורשת טל
- 343
- ☼
- ●
- פרפרים ברמלה אתי כהו
- 103
- 103
גם אני ראיתי מעל כביש עוקף רמלה צפון - אלפי פרפרים עפים. הם חגים עכשו גם מעל הבתים במערב רמלה.
- ☼
- ●
- עכשיו הבנתי על מה דיברתם אוהב חורף מחיפה
- 82
- מיקום: בדרך לחיפה
- 82
אני נמצא כעת בצפון הגולן, ועפים מצד לצד השני של הכביש אלפי פרפרים.
האם למשהו יש הסבר לזה? זה כל כך מוזר, בחיים לא ראיתי דבר כזה, ממש הזוי!
האם למשהו יש הסבר לזה? זה כל כך מוזר, בחיים לא ראיתי דבר כזה, ממש הזוי!
- ☼
- ●
- בימים האחרונים יש נדידת פרפרים של נמפית החורשף סשה
- 97
- מיקום: קרית ים
- 97
עד עכשיו עברו 700 מיליון עד מיליארד פרפרים
- ☼
- o
- עוד תמונות אוהב חורף מחיפה
- 312
- מיקום: חרמון
- גובה: 1,600 מטר
- 312
- ☼
- o
- מדהים ממש! תום
- 74
- מיקום: קרית חיים
- 74
- ☼
- o
- הגעתי לחרמון אוהב חורף מחיפה
- 347
- מיקום: חרמון
- טמפרטורה: 12.0°
- גובה: 1,600 מטר
- 347
- ☼
- o
- פשוט מהמם! אני משוגע על תמונות של החרמון תום
- 84
- מיקום: קרית חיים
- 84
- ☼
- ●
- מקסים! וזה אירוס הגלבוע מהיום: שי
- 322
- מיקום: רמת גן
- 322
מנפלאות הבורא יתברך .
פורים שמח ומבדח לכל בית ישראל :)
פורים שמח ומבדח לכל בית ישראל :)
- ☼
- o
- מרשים! אוהב חורף מחיפה
- 72
- מיקום: חרמון
- גובה: 1,600 מטר
- 72
- ☼
- o
- שפת אגם יבשה, שפת אגם מושלגת אוהב חורף מחיפה
- 751
- מיקום: חרמון
- גובה: 1,600 מטר
- 751
- ☼
- ●
- שי ואוהב חורף תמונות מקסימות! אנסה למצוא יום לנסיעה לצפון תום
- 94
- מיקום: קרית חיים
- 94
אני ממש מרגיש צורך עז לנסוע לראות נופים, רק לא מוצא זמן מסיבות כאלה ואחרות
- ☼
- o
- איך באמת זה קורה שחצי מושלג וחצי יבש? אסף
- 73
- 73
- ☼
- o
- החרמון העליון אוהב חורף מחיפה
- 355
- מיקום: חרמון
- גובה: 2,040 מטר
- 355
- ☼
- o
- אין יפה ממנו! תודה רבה רבה על צילום ושיתוף התמונות תום
- 79
- מיקום: קרית חיים
- 79
- ☼
- o
- בשמחה רבה :) אוהב חורף מחיפה
- 67
- מיקום: חרמון
- גובה: 2,040 מטר
- 67
- ☼
- o
- תראו תענן הזה! אוהב חורף מחיפה
- 234
- מיקום: חרמון
- גובה: 2,040 מטר
- 234
- ☼
- o
- מגניב! מעניין ממש איזה סוג ענן זה, נראה כמו עננות גבוהה או בינונית תום
- 102
- מיקום: קרית חיים
- 102
- ☼
- ●
- איזה פוקס עמית
- 155
- ☼
- o
- יש עדיין תנאי גלישה?? כמה סמ נשארו? ערן
- 76
- מיקום: רעננה
- 76
- ☼
- ●
- במקומות מסויימים ישנם תנאי גלישה, אוהב חורף מחיפה
- 231
- מיקום: חרמון
- גובה: 2,040 מטר
- 231
וישנם אזורים בהם כבר לא ניתן לגלוש. בתחתון נשארו לפחות חצי מ' שלג באזורים המסויימים. בעליון מטר וקצת שלג. מספיק שלג כדי לגלוש :)
- ☼
- o
- כמויות השלג שציינת מדהימות יחסית לתחילת האביב. כל תמונה שווה זהב! תום
- 88
- מיקום: קרית חיים
- 88
- ☼
- ●
- באמת יש קצת פחות מחצי מטר בתחתון ומעל למטר בעליון? שלג
- 76
- מיקום: אורנית
- 76
באתר החרמון כתוב פחות מחצי מטר בעליון, בלי להתייחס לשלגים שנמסים היום
- ☼
- ●
- מדהים !!! זה שיש ב- 21.3 שלג זה כבר פלא ! שי
- 76
- מיקום: רמת גן
- 76
(בכמויות כאלה)
- ☼
- o
- אפילו בחדשות 17 ציינו את כניסת מיליוני הפרפרים לתקופה של כשבועיים Dji
- 74
- מיקום: Markoor
- 74
- ☼
- ●
- לאחר נסיעה היום בצפון: שי
- 93
- מיקום: רמת גן
- 93
אכן יש עשרות אלפי פרפרים בדרכים !
- ☼
- ●
- יתכן שיש מערכת קרה בשבוע הבא אליקס
- 76
- ☼
- ●
- מה שצפוי בשבוע הבא בהחלט מאד שווה מעקב. מדהים שגם אחרי חורף מושלם כזה תום
- 100
- מיקום: קרית חיים
- 100
ממשיכים לראות גשמים משמעותיים אפילו בטווח רחוק. מה שצריך עכשיו זה רק לקוות שמה שרואים יחזיק מעמד
- ☼
- ●
- נראה לי שזה יימשך וגם האביב יהיה כאן פעיל במיוחד :) שי
- 77
- מיקום: רמת גן
- 77
או בקיצור- השיעמום בפורום יגיעו רק ביוני :)
(סתם הימור)
(סתם הימור)
- ☼
- o
- הלוואי ועד יוני היה לנו אקשן, או אפילו קצת ממנו תום
- 56
- מיקום: קרית חיים
- 56
- ☼
- ●
- בחודש יוני 1992 ירד גשם זלעפות !!! שי
- 172
- מיקום: רמת גן
- 172
זה אמנם היה רק יום אחד ורק לכמה שעות. אני זוכר שהחזאים כינו את האירוע "אפיזודה חולפת". ועד היום אני אוהב להשתמש בביטוי הזה , זכר לאותו מאורע מפתיע. :)
- ☼
- o
- זה היה ההדרן לחורף האגדי שהסתיים כחודשיים לפני. שי
- 67
- מיקום: רמת גן
- 67
- ☼
- o
- פשיי. כל דבר שאשמע על אותה שנה לא יפתיע אותי חחח תום
- 92
- מיקום: קרית חיים
- 92
- ☼
- o
- מרץ גם היה גשום ב-92? דין צפת כדין ירושלים!!!
- 56
- מיקום: ירושלים
- גובה: 810 מטר
- 56
- ☼
- ●
- אביב 1992 דווקא היה יבש מהממוצע דניאל2003
- 97
- מיקום: רחובות (דרום-מזרחית לראשל"צ)
- 97
הכוונה לחודשים מרץ-מאי.
הגשם חזר ביוני עם אירוע גשם חריג ביותר לחודש, שלושה ימים רצופים באמצע החודש במהלכם ירדו עשרות מ"מ גשם בתפרוסת נרחבת (20-50 מ"מ ברוב אזורי צפון הארץ ומרכזה).
שיא הגשם נרשם במירון עם 51 מ"מ גשם, שיא גשם חודשי ליוני שנשבר שנה שעברה עם כמות של 66 מ"מ בדורות.
הגשם חזר ביוני עם אירוע גשם חריג ביותר לחודש, שלושה ימים רצופים באמצע החודש במהלכם ירדו עשרות מ"מ גשם בתפרוסת נרחבת (20-50 מ"מ ברוב אזורי צפון הארץ ומרכזה).
שיא הגשם נרשם במירון עם 51 מ"מ גשם, שיא גשם חודשי ליוני שנשבר שנה שעברה עם כמות של 66 מ"מ בדורות.
- ☼
- ●
- ביוני האחרון ירד בכרמיאל גשם זלעפות וסופת רעמים וברקים אופיר פרנקו
- 38
- ☼
- o
- מקווה שאתה צודק ;) אוהב חורף מחיפה
- 66
- מיקום: חיפה
- גובה: 235 מטר
- 66
- ☼
- ●
- נתון מעניין מהפיסבוק של רובי אמרשלג אבי מנתיבות
- 275
- גובה: 220 מטר
- 275
אנשי חברת מקורות פירקו אתמול את הסכר בשפך הכנרת, סמוך לקיבוץ דגניה, שהוקם בעקבות הירידה הדרסטית שהיתה אז במפלס המים. אחרי העלייה המשמעותית במפלס הכנרת החורף, אין עוד צורך להזרים באופן מלאכותי את המים אל הירדן הדרומי
@rubih67 (צילום: דוברות מועצה אזורית עמק הירדן) https://t.co/uhAaU1Sa8i
TWITTER.COM
כאן חדשות on Twitter
“אנשי חברת מקורות פירקו אתמול את הסכר בשפך הכנרת, סמוך לקיבוץ דגניה, שהוקם בעקבות הירידה הדרסטית שהיתה אז במפלס המים. אחרי העלייה המשמעותית במפלס הכנרת…
@rubih67 (צילום: דוברות מועצה אזורית עמק הירדן) https://t.co/uhAaU1Sa8i
TWITTER.COM
כאן חדשות on Twitter
“אנשי חברת מקורות פירקו אתמול את הסכר בשפך הכנרת, סמוך לקיבוץ דגניה, שהוקם בעקבות הירידה הדרסטית שהיתה אז במפלס המים. אחרי העלייה המשמעותית במפלס הכנרת…
הוספת דיווח
מקרא סימנים
הוספת תגובה- ☼ הודעה חדשה
- ● הודעה עם תוכן
- o הודעה ללא תוכן
משקיען
מדווח מאתר סקי
מדווח מלב ים