premiumאתר נקי מפרסומות ומשודרג, עכשיו בפרימיום
פרימיום 👑

מזג האוויר תענוג. עננים רוחות וקרירות של בוקר.



  • o
  • דיווחי מזג אוויר - יום שני 22/06/2026 מתנאל
  • 118
  • מיקום: ירושלים
  • 118
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • מזג האוויר תענוג. עננים רוחות וקרירות של בוקר. אבנר
  • 85
  • מיקום: מערב ירושלים
  • 85
עכשיו אירופה על גחלים וכנראה הגלגל יסתובב עלינו בקרוב.
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • אני חושב שזה חודש תמוז הכי נעים שהיו לי בעשורים האחרונים אבנר
  • 77
  • מיקום: מערב ירושלים
  • 77
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • לא יתהפך באותה רמה אבל כן יהיה חם יותר שבוע הבא מהשבוע מתנאל
  • 70
  • מיקום: ירושלים
  • 70
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • זה אולי יקח כמה שבועות..שבועיים שלשה אבל זה יבוא אבנר
  • 68
  • מיקום: מערב ירושלים
  • 68
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • יש לי חברים באירופה אמרו ממש מחניק שם.. אבנר
  • 90
  • מיקום: מערב ירושלים
  • 90
אין בכל מקום מזגנים כמו פה בארץ
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • אכן. הייתי בשבת ואתמול במילאנו והיה כבשן רותח יובל
  • 50
  • מיקום: הרצליה צפון
  • 50
לגבי מזגנים זו קצת אגדה אורבנית. יש מזגנים בכל הקניונים והחנויות הגדולות, יש מזגנים בבתי קפה ומסעדות והיה אחלה מזגן גם בדירת אייר בי אנד בי שלקחנו.אולי בבתי מגורים, בעיקר ישנים אין בכל הדירות מזגנים אבל זו בעיה של המקומיים לא של תיירים הבעיה של תיירים היא יותר הלהסתובב ברחוב, אין עצים, אין צל ואחרי 200 מטר אתה מחפש את המזגן הקרוב להתרענן
לפני כן היינו בהרים בגבול שוויץ איטליה ושם היה מז"א מעולה אם כי גשם לא יצא לחוות חוץ מטפטוף לשתי דקות וענני סי.בי מרשימים שייצרו גשם וסופות רעמים אבל לא אצלנו אלא בסביבה
קבלו טעימה
ההודעה נערכה
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • אתה צודק שברוב המקומות הציבוריים יש מזוג אבנר
  • 34
  • מיקום: מערב ירושלים
  • 34
אבל בבתי מגורים להרבה אנשים אין..
ההודעה נערכה
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • תמונה מרהיבה (: אבנר
  • 21
  • מיקום: מערב ירושלים
  • 21
שלח עוד
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • איזה כיף.. תהנה מתנאל
  • 16
  • מיקום: ירושלים
  • 16
אני חושב על נסיעה לשוויץ בקרוב..
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • יפה מאוד! תהנה :) אבי (חריש)
  • 12
  • מיקום: חריש
  • 12
לגבי מילאנו היא חמה מאוד בקיץ, ממוצע מקסימום של 30.7° ביולי, לעומת 25.7° בפריז ו-25° בברלין למשל. כך שזה הגיוני שבמילאנו יהיה מיזוג בהרבה מקומות ובהרבה בתים, בניגוד להרבה ערים אחרות באירופה שהן קרירות יותר.
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • 36 מעלות בתחנה הרשמית בפריז ב-12 וחצי בצהריים (כעת) אבי (חריש)
  • 57
  • מיקום: חריש
  • 57
אתמול הטמפ' הזו נמדדה רק בשעה 4 אחה"צ.

עפ"י התחזית הרשמית הטמפ' צפויה לטפס עד 40 מעלות בעיר היום (וכך גם בימים הקרובים, עד סביב 41° עפ"י התחזית העדכנית).
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • אפילו דון קישוט התאבד חנוך א
  • 81
  • 81
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • הדון קישוט אל תהיה כל תמים, בעולם ילד, יש גם באירופה ימים חמים. מתנאל
  • 12
  • מיקום: ירושלים
  • 12
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • התחזיות מדברות על הקצנה איומה בבריטניה אלון
  • 53
  • 53
אפשרות סבירה לקבל שוב 40 מעלות (לראשונה מאז 2022)
האפשרות הקיצונית ביותר היא עד 42 מעלות.
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • הטמפ' בתחנות הרשמיות בפריז טיפסו עד 38-39 מעלות אבי (חריש)
  • 24
  • מיקום: חריש
  • 24
עם 30% לחות, כך שיש נקודת טל של 17-18 מעלות, כלומר לא כ"כ נעים (בלשון המעטה).
בלילה אף היה סאונה, מינימום של 24-25 מעלות עם 75-80% לחות, נקודת טל של 21° ובלי מיזוג בבתים זה קטסטרופה.
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • כלומר כבר נשבר שיא יוני אלון
  • 22
  • 22
ולדעתי היו תחנות במערב צרפת עם 45 מעלות )נא תקנו אותי אם אני טועה(
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • כנראה שנשבר היום שיא לחודש יוני בפריז, נחכה לדיווח רשמי אבי (חריש)
  • 24
  • מיקום: חריש
  • 24
עד היום שיא החום של חודש יוני הוא 37.6°C שנמדדו ב־26 ביוני 1947.

בינתיים 40 מעלות ומעלה נמדדו בעיר רק בחודש יולי (מתחילת המדידות).
ההודעה נערכה
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • מה הצפי לצפון איטליה ודרום שוויץ לשבעת הימים הקרובים? ראש העין
  • 25
  • 25
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • כמעט יולי גל
  • 103
  • מיקום: תל אביב
  • 103
אם הייתי מראה את התמונות האלו ושואל מתי לדעתכם צילמתי אותה, אני בטוח שאף אחד לא היה אומר סוף יוני.
עוד יום קריר(בצל) מעונן חלקית. שבוע הבא כנראה נתחיל לקבל קצת טמפרטורה של קיץ עם כניסת יולי, אבל לא משהו שלא ראינו בעבר, במיוחד כשמשווים לקיץ הקודם.
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • לא רק מתנאל משתולל חנוך א
  • 38
  • 38
נסעתי בארבעה אמצעי תחבורה עד לבית הספר החקלאי בעין כרם ומשם עליתי למחלף הראל. יפה מאוד אבל מאגר בית זית יבש כמו הנגב
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • :) :) שאפוו.. יפה מאוד מתנאל
  • 11
  • מיקום: ירושלים
  • 11
מעניין לראות את המאגר שהוא יבש..
מקווה שלא התאכזבת יותר מידי, אבל שווה לדעתי את הנסיעה וההשקעה ואיזור יפייפה .. יפה מאודד!! :)
ההודעה נערכה
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • אכן אזור יפה. הבעייה שהדרך היא במקביל למאסף הביוב חנוך א
  • 11
  • 11
והריח לא משהו
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה
  • o
  • דרום ספרד חנוך א
  • 20
  • 20
  • הוסף תגובההוספת תגובה מהירה


מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • אות משקיען משקיען
  • אות מדווח מאתר סקי מדווח מאתר סקי
  • אות מדווח מלב ים מדווח מלב ים