דרום ספרד
- ☼
- o
- דיווחי מזג אוויר - יום שני 22/06/2026 מתנאל
- 118
- מיקום: ירושלים
- 118
- ☼
- ●
- מזג האוויר תענוג. עננים רוחות וקרירות של בוקר. אבנר
- 85
- מיקום: מערב ירושלים
- 85
עכשיו אירופה על גחלים וכנראה הגלגל יסתובב עלינו בקרוב.
- ☼
- o
- אני חושב שזה חודש תמוז הכי נעים שהיו לי בעשורים האחרונים אבנר
- 77
- מיקום: מערב ירושלים
- 77
- ☼
- o
- לא יתהפך באותה רמה אבל כן יהיה חם יותר שבוע הבא מהשבוע מתנאל
- 70
- מיקום: ירושלים
- 70
- ☼
- o
- זה אולי יקח כמה שבועות..שבועיים שלשה אבל זה יבוא אבנר
- 68
- מיקום: מערב ירושלים
- 68
- ☼
- ●
- יש לי חברים באירופה אמרו ממש מחניק שם.. אבנר
- 90
- ☼
- ●
- אכן. הייתי בשבת ואתמול במילאנו והיה כבשן רותח יובל
- 50
- מיקום: הרצליה צפון
- 50
לגבי מזגנים זו קצת אגדה אורבנית. יש מזגנים בכל הקניונים והחנויות הגדולות, יש מזגנים בבתי קפה ומסעדות והיה אחלה מזגן גם בדירת אייר בי אנד בי שלקחנו.אולי בבתי מגורים, בעיקר ישנים אין בכל הדירות מזגנים אבל זו בעיה של המקומיים לא של תיירים הבעיה של תיירים היא יותר הלהסתובב ברחוב, אין עצים, אין צל ואחרי 200 מטר אתה מחפש את המזגן הקרוב להתרענן
לפני כן היינו בהרים בגבול שוויץ איטליה ושם היה מז"א מעולה אם כי גשם לא יצא לחוות חוץ מטפטוף לשתי דקות וענני סי.בי מרשימים שייצרו גשם וסופות רעמים אבל לא אצלנו אלא בסביבה
קבלו טעימה
לפני כן היינו בהרים בגבול שוויץ איטליה ושם היה מז"א מעולה אם כי גשם לא יצא לחוות חוץ מטפטוף לשתי דקות וענני סי.בי מרשימים שייצרו גשם וסופות רעמים אבל לא אצלנו אלא בסביבה
קבלו טעימה
ההודעה נערכה
- ☼
- ●
- אתה צודק שברוב המקומות הציבוריים יש מזוג אבנר
- 34
- מיקום: מערב ירושלים
- 34
אבל בבתי מגורים להרבה אנשים אין..
ההודעה נערכה
- ☼
- ●
- תמונה מרהיבה (: אבנר
- 21
- ☼
- ●
- איזה כיף.. תהנה מתנאל
- 16
- מיקום: ירושלים
- 16
אני חושב על נסיעה לשוויץ בקרוב..
- ☼
- ●
- יפה מאוד! תהנה :) אבי (חריש)
- 12
- מיקום: חריש
- 12
לגבי מילאנו היא חמה מאוד בקיץ, ממוצע מקסימום של 30.7° ביולי, לעומת 25.7° בפריז ו-25° בברלין למשל. כך שזה הגיוני שבמילאנו יהיה מיזוג בהרבה מקומות ובהרבה בתים, בניגוד להרבה ערים אחרות באירופה שהן קרירות יותר.
- ☼
- ●
- 36 מעלות בתחנה הרשמית בפריז ב-12 וחצי בצהריים (כעת) אבי (חריש)
- 57
- מיקום: חריש
- 57
אתמול הטמפ' הזו נמדדה רק בשעה 4 אחה"צ.
עפ"י התחזית הרשמית הטמפ' צפויה לטפס עד 40 מעלות בעיר היום (וכך גם בימים הקרובים, עד סביב 41° עפ"י התחזית העדכנית).
עפ"י התחזית הרשמית הטמפ' צפויה לטפס עד 40 מעלות בעיר היום (וכך גם בימים הקרובים, עד סביב 41° עפ"י התחזית העדכנית).
- ☼
- o
- אפילו דון קישוט התאבד חנוך א
- 81
- 81
- ☼
- o
- הדון קישוט אל תהיה כל תמים, בעולם ילד, יש גם באירופה ימים חמים. מתנאל
- 12
- מיקום: ירושלים
- 12
- ☼
- ●
- התחזיות מדברות על הקצנה איומה בבריטניה אלון
- 53
- 53
אפשרות סבירה לקבל שוב 40 מעלות (לראשונה מאז 2022)
האפשרות הקיצונית ביותר היא עד 42 מעלות.
האפשרות הקיצונית ביותר היא עד 42 מעלות.
- ☼
- ●
- הטמפ' בתחנות הרשמיות בפריז טיפסו עד 38-39 מעלות אבי (חריש)
- 24
- מיקום: חריש
- 24
עם 30% לחות, כך שיש נקודת טל של 17-18 מעלות, כלומר לא כ"כ נעים (בלשון המעטה).
בלילה אף היה סאונה, מינימום של 24-25 מעלות עם 75-80% לחות, נקודת טל של 21° ובלי מיזוג בבתים זה קטסטרופה.
בלילה אף היה סאונה, מינימום של 24-25 מעלות עם 75-80% לחות, נקודת טל של 21° ובלי מיזוג בבתים זה קטסטרופה.
- ☼
- ●
- כלומר כבר נשבר שיא יוני אלון
- 22
- 22
ולדעתי היו תחנות במערב צרפת עם 45 מעלות )נא תקנו אותי אם אני טועה(
- ☼
- ●
- כנראה שנשבר היום שיא לחודש יוני בפריז, נחכה לדיווח רשמי אבי (חריש)
- 24
- מיקום: חריש
- 24
עד היום שיא החום של חודש יוני הוא 37.6°C שנמדדו ב־26 ביוני 1947.
בינתיים 40 מעלות ומעלה נמדדו בעיר רק בחודש יולי (מתחילת המדידות).
בינתיים 40 מעלות ומעלה נמדדו בעיר רק בחודש יולי (מתחילת המדידות).
ההודעה נערכה
- ☼
- o
- מה הצפי לצפון איטליה ודרום שוויץ לשבעת הימים הקרובים? ראש העין
- 25
- 25
- ☼
- ●
- כמעט יולי גל
- 103
- מיקום: תל אביב
- 103
אם הייתי מראה את התמונות האלו ושואל מתי לדעתכם צילמתי אותה, אני בטוח שאף אחד לא היה אומר סוף יוני.
עוד יום קריר(בצל) מעונן חלקית. שבוע הבא כנראה נתחיל לקבל קצת טמפרטורה של קיץ עם כניסת יולי, אבל לא משהו שלא ראינו בעבר, במיוחד כשמשווים לקיץ הקודם.
עוד יום קריר(בצל) מעונן חלקית. שבוע הבא כנראה נתחיל לקבל קצת טמפרטורה של קיץ עם כניסת יולי, אבל לא משהו שלא ראינו בעבר, במיוחד כשמשווים לקיץ הקודם.
- ☼
- ●
- לא רק מתנאל משתולל חנוך א
- 38
- 38
נסעתי בארבעה אמצעי תחבורה עד לבית הספר החקלאי בעין כרם ומשם עליתי למחלף הראל. יפה מאוד אבל מאגר בית זית יבש כמו הנגב
- ☼
- ●
- :) :) שאפוו.. יפה מאוד מתנאל
- 11
- מיקום: ירושלים
- 11
מעניין לראות את המאגר שהוא יבש..
מקווה שלא התאכזבת יותר מידי, אבל שווה לדעתי את הנסיעה וההשקעה ואיזור יפייפה .. יפה מאודד!! :)
מקווה שלא התאכזבת יותר מידי, אבל שווה לדעתי את הנסיעה וההשקעה ואיזור יפייפה .. יפה מאודד!! :)
ההודעה נערכה
- ☼
- ●
- אכן אזור יפה. הבעייה שהדרך היא במקביל למאסף הביוב חנוך א
- 11
- 11
והריח לא משהו
- ☼
- o
- דרום ספרד חנוך א
- 20
הוספת דיווח
מקרא סימנים
הוספת תגובה- ☼ הודעה חדשה
- ● הודעה עם תוכן
- o הודעה ללא תוכן
משקיען
מדווח מאתר סקי
מדווח מלב ים

